KALİTE YÖNETİM BİRİMİ OLARAK;
- Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,
- Bölüm hedeflerine, indikatörlere, göstergelere yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek.
- İç tetkikler ve özdeğerlendirmeler sonucunda hastanedeki mevcut sorunları tespit etmek, öncelik sırasına koymak ve bu doğrultuda iyileştirme çalışmaları yapmak ve yapılmasını sağlamak.
- Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek.
- Birim kalite sorumlusu tarafından takip edilen düzeltici, önleyici ve iyileştirici faaliyetleri değerlendirmek.
- Yeni çıkacak ve yürürlükteki standartlarda olabilecek değişikliklerin takibini yapmak.
- Kalite Yönetim Sistemi ve SHKS ile ilgili eğitim faaliyetlerini Eğitim Koordinatörünün Görev Tanımı kapsamında gerçekleştirmek.
- Resmi kuruluşlar tarafından istenen istatistikî verilerin hazırlanması ve ilgili kurumlara gönderilmesini amacıyla Başhekimliğe göndermek.
- Her ay sağlık bakanlığının istediği istatistikî verilerin ilgili kuruluşların web sitesinden girişlerini yapmak.
- Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde hazırlanan; Yazılı düzenlemeleri kontrol etmek, yazılı düzenlemelerin revizyonunu takip etmek.
- Hizmet sunumuna yönelik istatistikî bilgileri değerlendirmek.
- SHKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmak ve toplantıların takibini yapmak.
Kalite Yönetim birimi hastanemiz 1. kat idari kısımdadır.